Sunday, February 25, 2007

我为你哭 (Wo Wei Ni Ku)


This is a song I wrote for Tammy many years ago. Those were very different times I guess. Anyways, the sunset pictures were taken in Indian Rock (Berkeley) while the street-singing pics were taken in Fisherman's Wharf and Berkeley BART Station. Enjoy~

朋友常对我苦诉失恋
我却无法体验他们伤悲的理由
天真的心只以为
我只以为爱永不变

等到自己终于体验这种滋味
心里难过却没人了解
只怨自己没勇气
我没勇气向你表明

我和你已经是回忆
像时间过 像河水流
藏起一颗为你受创的心
不愿你为我担心

当你看到天上的星星在哭
当你看到天堂那双眼眸含泪
你应懂我也在为你哭
我也在为你哭 我为你哭

我对你情深你却不懂
我对你情浓 你却无动于衷
我对你情痴 悲伤更痛
我对你情重 却无法令你感动

2 comments:

Anonymous said...

Very nice song :) You made the MTV yourself too?

Michael Cho said...

yup...just a slideshow using some pictures I took while I was in Berkeley :)